Jak kupować?

Sklep “Showroom My Zorki” przyjmuje zamówienia poprzez formularz zamówienia systemu sklepowego. Dostęp do tego formularza wymaga rejestracji w sklepie – czyli podania niezbędnych informacji koniecznych do zrealizowania zamówienia. Twoje dane są chronione poprzez Politykę Prywatności.

Klient ma zawsze dostęp do swoich danych adresowych poprzez zalogowanie się w systemie sklepowym. Może je zmieniać i korygować lub poprosić o korektę danych administratora sklepu.

  1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie swojego zamówienia na adres poczty elektronicznej podanej podczas rejestracji. Potwierdzenie zawiera adres zamawiającego, nazwy i ceny zamówionych artykułów, koszty przesyłki, adres dostawy, adres płatnika, sposób wysyłki oraz numer konta bankowego sklepu.
  2. Każde złożone zamówienie przez Klienta jest przechowywane w bazie danych sklepu i Klient zawsze ma do nich dostęp.
  3. Zamówione produkty są wysyłane poprzez Pocztę Polską. Na życzenie Klienta wysyłamy innymi usługami transportowymi np. kurier, pocztex, itp.
  4. Opłata za przesyłkę jest doliczana do zamówienia podczas jego składania. W zależności od ilości i rodzaju zamówionych artykułów opłata może ulec zmianie.
    Każde zamówienie jest realizowane dopiero po otrzymaniu należnej kwoty przelewem na konto sklepu “Showroom My Zorki“.

    W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać wyłącznie odpowiedni NUMER ZAMÓWIENIA. Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

  5. Informacje o otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie jest wysyłana na podane konto poczty elektronicznej z informacją o terminie wysyłki.
  6. Zamówienie jest wysyłane do 7 dni roboczych, po powiadomieniu o otrzymaniu wpłaty.
  7. W przypadku braku kontaktu i wpłaty za złożone zamówienie, po upływie 10 dni od jego złożenia – system sklepowy automatyczne usunie takie zamówienie.
  8. Zamówione artykuły są wysyłane listem poleconym priorytetowym lub paczką – w zależności od wielkości przesyłki.
Zakupy bez ryzyka
100% Twojego zadowolenia lub zwrot pieniędzy!

Jeżeli nie będziesz zadowolona/y z zakupionego artykułu, jeżeli nie spełnia on Twoich oczekiwań w 100% lub z innego powodu nie chcesz go mieć – możesz go zwrócić wysyłając na adres sklepu w ciągu 14 dni od daty wysyłki – zgodnie z Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” – Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. Sklep daję Ci gwarancję zwrotu kosztów ceny zakupu artykułu – bez kosztów przesyłki. Pieniądze są wysyłane wyłącznie, jako przelew na konto bankowe Klienta. Szczegółowe informacje w Regulaminie.

Zwracane artykuły nie mogą nosić śladów użytkowania, nie mogą być odpakowane, ani uszkodzone.

Formy płatności

Sklep “Showroom My Zorki” oferuje następujące formy płatności za zamówienia:

  • Przelew na konto bankowe